Jan Van der Vurst
Jan Van der Vurst is de drijvende kracht achter Buro Van der Vurst, dat individuen en bedrijven ondersteunt in het realiseren van veranderingsprocessen. Jan biedt hulp en inspiratie om stakeholders te mobiliseren voor je projecten, jezelf te managen als je belangrijkste stakeholder, en de kloof tussen weten en doen te overbruggen.
Jan heeft decennia ervaring als trainer en consultant bij Belgische en U.S. beursgenoteerde bedrijven in ruim 30 landen. Hij publiceerde 6 boeken over Invloed, Stakeholder Management en Persoonlijk Leiderschap. Elk ervan heeft een stevige wetenschappelijke basis en werd gevoed door zijn eigen ervaring op het terrein. Jan studeerde sociale pedagogiek aan de Katholieke Universiteit van Leuven en promoveerde aan de Universiteit van Utrecht.
Focus: Stakeholder management, persoonlijk leiderschap
Bert Van Rompaey
Functietitel
Bert heef 20 jaar ervaring op het gebied van HR en verandertrajecten, waarvan 14 jaar als lid van Executive Committees in grote organisaties, voornamelijk in de bank- en luchtvaartsector. Bert werkte met en in verschillende culturen (Belgisch, Nederlands, Frans, Duits) en was succesvol in het realiseren van diepgaande & pragmatische veranderingen in die verschillende omgevingen. Het laatste jaar werkte hij voor kleinere bedrijven (bv. de fusie van 4 organisaties met in totaal 150 FTE's, strategie-implementatieproject in een IT-bedrijf van ~1000 FTE's, ...).
Focus: Strategische HR, reorganisaties & herstructureringen, fusies & overnames, sociale relaties, reward, strategische scenarioplanning, prestatiecultuur, personeelskosten & HR-gegevens.
Kom werken voor Sphere-Work!
We hebben momenteel een vacature voor een Sales en Account Manager. Meer informatie vind je op LinkedIn.
Klik hier om de vacature te bekijken.
We kijken ernaar uit om meer over jou te ontdekken. Na ontvangst van jouw gegevens via onderstaand formulier contacteren we je zo spoedig mogelijk om de volgende stappen te bespreken.
Kom werken voor Sphere-Work!
Bedankt om contact met ons op te nemen.
We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om contact met ons op te nemen. Je bericht is goed ontvangen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.